Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Het leren en ontwikkelen van de mensen is een belangrijke voorwaarde voor het succes van organisaties. Maar hoe leren mensen eigenlijk op hun werk en binnen hun organisaties? En hoe kun je mensen stimuleren zich te ontwikkelen? Kennis over hersenen helpt ons om menselijk gedrag te beïnvloeden. Om prestaties te verhogen, stress te reduceren en leerblokkades weg te nemen. Dit boek is het eerste boek dat de wetenschap van het brein én de praktijk van het werken in organisaties bij elkaar brengt. In dit boek zijn door zo'n 40 bekende wetenschappers en praktijkmensen de belangrijkste breinprincipes die je in het werk kunt gebruiken op een rij gezet. En er wordt met veel voorbeelden duidelijk gemaakt wat je hiervan zelf kunt inzetten. Voor je eigen leren, voor het ontwikkelen van je medewerkers en voor cursisten, zowel in het werk als tijdens coachinggesprekken.
Cognitive psychology --- Physiology of nerves and sense organs --- 65.012.4 --- Apprentissage Leerproces --- Cerveau Hersenen --- Stress Stress --- Créativité Creativiteit --- Neurologie (syndroom van Horner) --- Hersenen (cerebrum) --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Hersenen --- Leren --- Leerprocessen --- Organisaties --- Personeelsmanagement --- Coaching --- Stress --- Emoties --- Zintuigen --- Leerproces --- Organisatie --- Emotie --- Zintuig
Choose an application
Objectives of teaching --- Educational psychology --- Learning, Psychology of --- Cognition in children --- Affect (Psychology) --- Psychologie de l'apprentissage --- Cognition chez l'enfant --- Affect (Psychologie) --- Cognitive learning --- Affective education --- Affect. --- Cognition. --- 612.8 --- Psychologie Psychologie --- Evaluation Evaluatie --- Temps (gestion) Tijdscontrole --- Apprentissage Leerproces --- Politique de formation Opleidingsbeleid --- Stratégies (formation) Opleidingsstrategieën --- Learning --- Psychology of learning --- Comprehension --- Learning ability --- Cognition (Child psychology) --- Thought and thinking in children --- Child psychology --- Affective domain --- Affective learning --- Education --- Cognitive Function --- Cognitions --- Cognitive Functions --- Function, Cognitive --- Functions, Cognitive --- Mood --- Affects --- Moods --- Zenuwstelsel. Zintuigen. Motorische neurowetenschappen --- Psychological aspects --- Affect --- Cognition
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|